فک و فامیله داریم؟! (طنز)☺

 

 ۱۸ سالمه، واسه خودم مَردی شدم
سیبیل دارم، صبحا میرم نون میگیرم واسه خونه
باز شیرینی و آجیل رو ازم قایم میکنن

...........

ضد حال یعنی می نویسی
«با تمام وجود دوستت دارم»
رو مانیتور میبینی
«fh jlhl, [, n n, sjj nhvl»!!
ینی ته مونده اعصابو بالا میکشه این کیبورد

☺☺♦☺☺♦☺☺

رفتــم داداش ٍ 5ســالمــو از مهـد ٍ کـودک بیــارم !
میبیـــنم یه اشــاره داده که پیــاده شم!
رفتـــم میگــم : چـــرا سـوار نمیشــی ؟ عجــله دارم !
میگــه : عجــول نبـاش ... 
بعــدش دوتا دخمــل کــوشولو اومــدن!
میگـه : ایـن فاطیمــاست ... اینــم نیـــلوفر ! 
خــب بریــم !
میــگم : که چی اینــا کی بودن ؟
میــگه : دوس داری کــدوم زن داداشــت باشــه ؟!
مـــن:|
زن خــواستن ایشــون |: 
داداش ٍ دارم مـــن ؟!!
|: |: |:

☺☺♦☺☺♦☺☺

به دختــر دایی 2 سـالم میگــم : شــاپری ... وایســا !
میگــه : وایــس نمی کنـــم !
مــن:)
به زن داییــم میگــم : یخــوده باهــاش کار کــن ... فردا میــره تو مملکــت هیشکــی زبــونش ُ نمی فهـــمه!
زن داییــم : چــون وایــس نمیـــده ناراحــت شدی ؟!
مــن:|
فک وفــامیــله داریـــم ؟!

☺☺♦☺☺♦☺☺

به مامانم میگم : بزرگترین آرزوت چیه؟
میگه : زودتر زنت بدم با زنت دعوا کنم حوصلم از این یکنواختی زندگی سر رفت.

☺☺♦☺☺♦☺☺

با داداشم دعوام شده بود بابام اومد بهم گفت بیخیال برو باهاش آشتی کن
منم بهش گفتم لازم نکرده گور باباش!
هیچی دیگه الان با یه دست و یه پای شکسته دارم براتون مینویسم :|

☺☺♦☺☺♦☺☺

از کپک هم پنی سیلین ساختن ولی تو آخرشم به هیچ دردی نخوردی
از سری سرکوفت های مامانم به من…

☺☺♦☺☺♦☺☺

دیروز خسته و گرسنه از دانشگاه اومدم خونه....
رفتم سر یخچال میبینم یه شیرینیه نصفه نیمه اونجاس اونجا بود که یهو 
حس کردم چشام سیاهی میره!
من:{-15-}
مامانم با دمپایی بالا سرم:
می دونسم کاره تو بود..چرا شیرینیارو خوردی؟
من:بابا به جان عمه نصرت من نخوردم..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-هیییییییییییس.خفه شو با اون عمه ایکبیریت!همه کارات به اون رفته!
یهو بابام وارد شد! 
داد و بیداد که امیر شیرینیارو خورده..
من همچنان:{-15-}
وقتی عصبانی میشه حتی نمیشه بهش نیگا کرد!!چه برسه به مغالطه!!!
هیچی دیگه...الان از قنادی براتون پست میزارم!!!شیرینیه نخورده و پول از کف رفته!.....

☺☺♦☺☺♦☺☺

عاقا یه پسر عمو دارم قدش 2 متره دور بازوش کمش 70 سانته بعد شکمش هزار تیکس 
بعدم هی میگه من از دارو های بدنسازی بدم میاد و تا حالا استفاده نکردم و هر کی استفاده کنه ضرر میبینه 
بعد تو خونشون که میری ظرف شکر چایی قند همه چیشون جعبه خالیه این قوطی های مکمل های ورزشیه 
لامصب انقدم گندس نمیشه بهش گفت دروغ نگو خوببببببببب

☺☺♦☺☺♦☺☺

نشسته بودیم داشتیم فیلم می دیدیم داداشمگ( گودزیلا) داشت بااسباب بازیهاش بازی می کرد. پدر ( تو فیلم) زن وبچه ش دعواش شد واسه این گفت : خدا لعنتتون کنه. یهو گودزیلا پرید وسط گفت: این کم اورد وقتی دید اینا 3 نفرن دید زورش نمیرسه واسه همین اینجوری گفت.اونوخ من تا سوم راهنمایی انشامو میدادم بابام بنویس به جان خودم
قیافه من تو اون لحظه:-S:-S
کارگردان اون فیلم(((((((
بازیگر اون نقش)))###-_؛؛
الان دیگه حرفی واسه گفتن می مونه ایا؟؟؟؟؟

☺☺♦☺☺♦☺☺

داشتم پست مینوشتم برای 4 جوک ، به خواهرم میگم بیا بخون خوبه ، کم نیس میخوای چه چیزایی بهش اضافه کنم...
برگشته میگه بیا اینور کم چرت و پرت بنویس ، رمان که نمیخوای بنویسی ، جوک ِ جوک .... 
:O
هیچی دیگه حرف دل ِ خانوم صادقی عزیزو زد ...((:
قشنگ قانع شدم... 
خواهر ضایع کنه که من دارم....

☺☺♦☺☺♦☺☺

 فانتزیای فک وفامیلهای ما اصولا واقعی میشه بخونین متوجه شین:

یکی از فانتزیای خواهرم این بودکه سرزنگ هندسه بگه خانم این درسا بسه بذارمهسا به خوابش برسه ومعلمشون هم بگه بخواب عزیزم... تااینکه دیروز این اتفاق افتاد ومهساهم یه زنگ خوابید....
حالا دخترخالم هم یه بار سرزنگ عربی گرفته خوابیده معلمشون هم به بچه ها گفته آروم باشن خودش هم خیلی آروم درس داده که مبادابچه بیدارشه.....
فک وفامیله درس خون وخرشانسه ما داریم...خخخخخخخخخخخ هههههههه هاهاهاها هوهوهوهو هی هی هی هی .....

 
☺☺♦☺☺♦☺☺
عاغا ما ی غلطی کردیم وختی عضف این سایت شدیم اولین پست و از بابامون گذاشتیم ک خوشحال بشه. حالا هر وقت منو میبینه میگه چن تا لایک خوردم...چن وخت پیش بهش گفتم ک بابا ۲۲۰ تا لایک خوردی...بهد چن روز گفت تغییر نکرد با ذوق گفتم چرا شد۲۳۰ تا بابا جونننننن 
میگه همش ۱۰ تا چقد کم... امروز بم میگه چن تا شد میگم ۲۸۰ تا بر گشته میگه مرض این چ سایتیه اصن دیگه نیخواد از من پست بزاری پستی ک ۱۰۰۰ تا لایک نخوره پست نیس...
بچه ها باهام قهر کرده هیچ دیه نمیزاره پست بزارم شایدم تو افق محوم کنه... خانوم صادقی دستم به دامنت تایید کن بچه ها لایک میخوام..من هنوز جووونم به خوداااااااا
☺☺♦☺☺♦☺☺
به مامانم میگم مامان بیا بشین 4 تا جک برات بخونم دلت واشه ملت انقدر سوتی میدن خودشونم تعریف میکنن تازه هر چند نفر بیشتر به سوتیشون بخندن و مسخرشون کنن شادتر میشن...اومد پیشم اول یه پست گذاشته بودن بچه ها در مورد شعر سعدی سر در سازمان ملل من واقعا نشنیده بودم به مامانم میگم واقعاااا هست؟میگه آره میگم به فارسی...؟.زده زیر خنده میگه آره حتما به فارسی نوشتن نیس اونجا همه فارسن...اومدیم جلوتر یکی دیگه از بچه ها نوشته بود تازه فهمیده این فیل فورجک و که میزنی میری صفحه اول خدایی من از تابستون پارسال میام سایت نفهمیده بودم دیگه اینو که به مامانم گفتم در لب تابمو بست گفت پاشو وینیم تو خودت کمپانی سوتی هسی میری به سوتیا مردم میخندی...خداییش بد ضایع شدم بعد از عمری مامانمو آوردم فورجک مامان آدم ضایع کنه دارم من...اما خوب سوال دارم من واقعا شعر سعدی رو به فارسی نوشتن...یا انگلیسی آیا؟شماها سازمان ملل نرفتین؟به انگلیسی چی نوشتن.....سازمان ملله داریم خو...
☺☺♦☺☺♦☺☺
رفتم خونه عموم از عصر برا شام, شام سر سفره ماست و کنگر آورده میگم وای من تا حالا نخوردم چجوریه اصلا چی هس....عموم میگه ع نمیدونی کنگر چیه؟میگم نه ,میگه از همونا که میخورن لنگر میندازن یعنی واقعا کنگر نخورده اینجا لنگر انداختی وای به حال من اگه اینم بخوری....عموی مهمون نوازه دارم من خسیس... والله با اون نوناشون... ...
☺☺♦☺☺♦☺☺
سلان سلام سلام اینجا اصفهان خیابونا در حد انفجار شلوغه نیست تیممون برده کل ملت ریختن بیرون هر کی یه چیز زرد دستشه یکی شال یکی پرچم یکی عروسک خرس پووو ,یکی اردک,یکی کل ماشینو رنگ زرد پاشیده فکر کنم اگه سپاهان نمیبرد باید با اشک چشمش میشست اون همه رنگو,به هر حال...اما یه چیز آخر خنده, ماشین بغلی ما یه چهارپایه حمام زرد از پنجره داده بیرون بش میگم این چیه دیگه میگه مال ننمه....طرفدار جو گیره داریم ما خو برادر من ینی انقدر شی ء زرد قحط بود آخه چهار پایه حمام.....؟؟؟خوبه آفتابشون زرد نبوده ها اگر نه کلی کتک میخورد تو خیابون
☺☺♦☺☺♦☺☺
سر عمه هام برای تولد خاهرشون کادو خریدن:
بزرگه:ریش تراش
وسطی:سرم مو
کوچیکه:سشوار...
یکی نیست بگه مگه از رو لیست خریداتون کادو گرفتین؟! در حال حاضرم همشو خودشون مصرف میکنن! تحریمها انقدر فشار اورده ایا؟!
☺☺♦☺☺♦☺☺
امروز خالم خونه ی ما بود،عصر که شد پسر داییم زنگ زد خونه ی ما که اگر هستیم بیاد با داداشم بازی کنن(داداشم 7سالشه،پسر داییم8سال).خالم گوشیو ورداشت.حالا مکالمه این دوتا:
خالم:بعله؟!
فرید:سلام عمه،خونه هستین من بیام؟!
خالم:نه عمه جون،من الان داروخونه ام(خالم دکتر داروسازه)!!!
فریدo_O
خالم/:
چند ثانیه بعد...
فرید((((((((:
خالم))))))):
☺☺♦☺☺♦☺☺
کله صحر (ساعت دوازده) پاشدم یه چیزی واسه صبحونه بخورم(تقریبا نهار) دیدم نون خشکه به مامانم میگم(تقریبا داد میزنم)بیا نون خیس کن بخورم 
اومده به جای آبپاش شیشه پاک کن رو برداشته زده به نونا یه ربع بعد (تقریبا یه ده دوازده تایی نون شیشه پاک کنی کرده بعد از خنده من متوجه شده به جای اب شیشه پاک کن ورداشته 
تازه برداشته نونارو میگه ببین چیکار کردی؟ حالا باید همه شو بخری اه 
ینی خواستم بگیرم ببرمش تو افق محوش کنم
به نظر شما تو کدوم افق محوش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
☺☺♦☺☺♦☺☺
اون روز همه ي فك وفاميل نشستن دارن ازفضايل بچه هاشون ميگن يكي ميگه تيزهوشان درس ميخونه اون يكي تك رقمي اون يكي ورزشكاره مامان منم با كمال اعتماد به نفس برگشته ميگه اينم تو خل بازي كرم ريزي تا الان كه هميشه بهترين بوده 
بعد جالب اينه همه هم تاكيد ميكنند
خو فك وفاميل عزيز حداق فكر من نيستين فكر ابروي خودتون باشين .
نه شما بگين اين فك وفاميله من دارم
☺☺♦☺☺♦☺☺
دیروز ساعت 6 بد جور حوصلم سر رفته بود
که بابام فهمیدبهم گفت محمد بابا سویچ ماشین رو. بگیر برو دور بزن
من که از تعجب و بخشش بابام کف کرده بودم سریع رفتم پریدم تو ماشین که گودزیلای پیشکسوت گفت منم میام منم گفتم تو هم بیا یه هو در حاله دور زدن برگشته میگه محمد خاک تو سرت 
منم یکی زدم تو سرش که با بزرگترت درست صحبت کن
میگه:بووووووپپق میمردی ساعت 5:25دقیقه حوصلت سر بره بیایم بیرون.
میگم حالا چرا اونوقت؟؟
میگه اخه دخترای فرزانه ساعت 5تعطیل میشن تو راهشون میرسن به سما ماهم میرفتیم دم مدرسه سما درنتیجه با یه تیر دو نشون میزدیم
به جون خودم من تا 3ساعت هنگ بودم
اخه بچه منکه 18سالمه نمیدونم مدرسه ها کی تعطیل میشن اونوقت تو...
قابل توجهتون داداشم 2وم راهنماییه و 2تا مخاطب خاص داره
ای خدا چرا من اینقدر بدبختم..
☺☺♦☺☺♦☺☺
با مامانم دارم اسم فامیل بازی میکنم با حرف ( گ ) قسمت شغل که رسید با اعتماد به نفس کامل میگه : گودال حفر کن !
من:
☺☺♦☺☺♦☺☺
پسر عموم وام ازدواج 4 درصدی برداشته الان میگه نمیتونم قستاشو بدم رفته یه وام 14 درصدی برداشته اون 4 درصدی رو صفر کرده خدایییییی شم اقتصادی رو حال میکنی حق فکو فامیل ما رو خردن وگرنه این بچه الان باید وردس بیل گیتس میبود
☺☺♦☺☺♦☺☺
با یکی از بچه های فامیلمون هم اسمم اسم هر دومون محمده این بچه اول دبیرستان با9تا تجدید ترک تحصیل کرد و من ادامه دادم و الان دانشگام طرف چند روز پیش زنگ زده که پرونده تحصیلیم گم شده از تو مدرسه و تو برداشتیش
☺☺♦☺☺♦☺☺
دو روزه خالم رفته بوشهر برا امتحاناتش .

بعد از دو روز عصر زنگ مامن بزرگم زدم بعد از سلام و احوال پرسی میگم چیزی لازم نداری؟

میزنه زیر گریه و میگه: کسی نیست واسم تلوزیون رو روشن کنه دو روزه نگاه فیلمه ترکل(منظورش شبکه GEM TV) نکردم!!!

آخی فدات بشم مامان بزرگ!!!
☺☺♦☺☺♦☺☺
هروقت به مدت یه ساعت از اتاقم بیرون نمیام مادرم با یه خوراکی که همش بهونه س میاد ببینه چه غلطی میکنم …
مامان شمام اينجوريه عايا؟؟
☺☺♦☺☺♦☺☺
اخبار داره نشون میده که واسه یه میمون ۵۲ ساله تولد گرفتن. من میگم "میمون هم نشدیم واسمون تولد بگیرن"
بابام میگه :"واسه هر میمونی که تولد نمیگیرن! "
من :(
بابام:)))
سازمان حمایت از کودکان بی سرپرست :(
میمون ۵۲ ساله :/

این نظر توسط ThomasGrike در تاریخ 1396/7/20/4 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

konsolidacja kredytu Skarżysko-Kamienna <a href="http://partyservicepatejko.olsztyn.pl/">konsolidacja kredytów Kraków</a> konsolidacja kredytów Ropczyce.
jaki kredyt konsolidacyjny Kielce <a href="http://ubezpieczeniaszejn.pl/">konsolidacja zadłużenia Rzeszów</a> kredyt konsolidacyjny Brzozów.
pożyczka bez bik Przemyśl <a href="http://iwatour.pl/">pożyczka Leżajsk</a> kredyty gotówkowe Lubaczów.


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: